Kvízestek a vendéglátásban 2025-ben: miért működnek ennyire?

Hétköznapi telt ház? Ezért működik a kvízest a vendéglátásban

A hétfő–csütörtök sok vendéglátóhelyen csendes. Egy pörgős, kb. 2 órás kvízest (két rövid szünettel) pont erre ad választ: közösséget épít, forgalmat hoz, és visszajáró törzsvendégeket nevel ki.

1) Közösségi élmény, amiért visszajárnak

A kvízest 2–6 fős csapatokkal fut, elég egy telefon vagy tablet csapatonként, hiszen a játékot Kahooton bonyolítjuk. A jó kérdések + tempó = sikerélmény. Ez alacsony belépési küszöb, magas „maradási kedv”.

2) Tudatos bevételi pontok

A két szünet nem véletlen: teret ad a rendelésnek, így a játék ritmusa ital- és ételforgalmat támogat, mely vendéglátóhelyednek forgalmat hoz.

3) Hétköznapi forgalomkiegyenlítés

Tapasztalat szerint (helytől függően) 30–100+ vendég is megjelenik egy estére. A fix időkeret miatt tervezhető a személyzet és a konyha is, így a bevételt tervezni is tudod.

4) Tematikus varázs – amikor a téma hozza a telt házat

A „vegyes” est mellé időről időre jöhetnek tematikus alkalmak (pl. kultfilmek, évtizedek, sorozatok). Ezek új közönséget érnek el, és visszahozzák a korábbi csapatokat.

5) Nem csak játék: marketing, rendszerben

A kvízest nem magától telik meg. Grafikák, esemény, posztok, hirdetések – mindet visszük: előkommunikáció, jelentkezés, emlékeztetők. Így érkeznek új csapatok, miközben a régiek hűségesek maradnak.

6) Technika egyszerűen

Mi hozzuk a műsorvezetőt; a hely részéről mikrofon, hangfal, TV/projektor szükséges. A beállás gyors, a lebonyolítás gördülékeny.

7) Mit lát a vendég?

  • letisztult vizuálok a képernyőn

  • változatos, izgalmas kérdések

  • pörgős játékritmus

  • díjazás/nyeremény (opcionális, de emeli az élményt)

8) Következő lépés a helyednek

Válassz: általános (széles közönség) vagy tematikus (rajongói) est. Heti/havi rendszeresség stabil közösséget épít — és stabil forgalmat is.

Foglaljunk időpontot egy próbaesthez!
👉 Kapcsolat: írj nekünk itt

Oszd meg a posztot

Egyéb blogcikkeink